Nöjd så nöjd


Här får ni en liten smygtitt på vårat hem...

Så himla bra att jag kom igång med städningen , det känns så skönt när man är färdig. Då kan man slappa utan att få dåligt samvete. Solningen som jag hade hoppats på blev tyvärr inte av då de hemska molnen dök upp igen:-(

Ikväll blir det tv för hela slanten, Ugly Betty, Desperate houswives och Eurovision song contest, så det blir riktigt körigt;-) Vi får hoppas att Malena går vidare!

Ha nu en skön kväll, koppla av och strunta i alla måsten.
Livet hemma hos Linda sa:

Ni har det så fint hemma hos er! Härlig lägenhet bor ni i oxå:)

Får hålla tummarna hårt för Malena ikväll.

Ha en bra kväll/ Kraam

2009-05-12 @ 19:24:30 | http://lindablogg.blogg.se/
Ann-Louise sa:

Vilket finnt och hemtrevligt hem du har! Där trivs du förstår jag! Skönt att ha städat omkring sig.



Ha, ha du har avslöjat mig!!

Jag sover inte mycket på veckorna nattmänniska som jag är och ändå måste jag upp ganska tidigt. Sover igen det på helgerna ibland och tar en powernapp i solstolen också.



Nu hejar vi vidare på Malena!



Kram

2009-05-12 @ 21:34:30 | http://annlouisesvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0