Tidig lördagsmorgon!!!!


Härligt halsband från SNÖ OF SWEDEN

God morgon alla härliga bloggare, det är så roligt att följa er på era bloggar. Jag är ju en ganska ny bloggare men jag kan säga att jag redan är beroende ha ha.

Som ni ser är jag redan uppe 05.48 en ledig lördag och jättepigg, är det inte konstigt!!!!
Och vad gör man när hela familjen snusar så gott??Jag tänkte hämta tidningen men den hade inte kommit, har tidningsbudet tagit sovmorgon tro......?
Därför sitter jag nu framför datorn igen!!! som familjen säger.

Jag vill visa detta fina smycke som jag fick av mannen för ett tag sedan, tycker SNÖ OF SWEDEN har mycket snygga saker. Tack min snälla make.

Får väl försöka somna om igen för att sedan träna på gymmet 10.30.

Ni får ha en jätteskön lördag och hoppas ni fått sova lite längre än mig
Många kramar
jessi sa:

Ha en mysig kväll! jättefint smycke från snö, jag har halsband o örhängen därifån o är supernöjd!



kramisar

2009-05-23 @ 18:30:34 | http://lyckoljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0