Shoppardag


Tunikor från Indiska

Idag blev det en vacker dag, jag har gått en sväng på stan och fyndat dessa två tunikor från Indiska. jag blev mycket nöjd, det är liksom jag det här! De ser snyggare ut på, än på bilden kan jag säga,  för när jag såg bilden tänkte jag Nej! så fula.

Nu sitter jag i solstolen på terassen och steker, så underbart!

Har inte riktigt bestämt mig om jag ska med ut ikväll, det är ju så himla skönt att  bara sitta framför tv:n och slöa.
Det är både Robinson och  final i Esc och det vill man gärna se, men det är ett par timmar kvar så jag får se hur jag gör!

Nu ska jag återgå till solen efter lite svalka inne:)

Ha en fortsatt underbar lördag.

Magnus sa:

Det är härligt när man får handla lite. Ha de skönt denna lördag kväll, kompis!

2009-05-16 @ 17:58:48 |
Mamma sa:

snygga tunikor.

2009-05-18 @ 08:13:51 |

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0