Regniga måndag!


Lite mer bilder från vårat hem....

Nyss hemkommen från jobbet denna regniga måndag, tråkigt när det var så fint i helgen, men vi behöver regn!
Imorgon får det gärna vara solsken igen för då är jag ledig:-)

Gick en sväng på stan för att kolla DUKAs rea, de har ju blivit uppköpta av Cervera och rear ut sitt egna märke, det är väl typiskt, jag som köpte ett tårtfat förra veckan och nu 30% billigare, men så är det!
Om ni tycker att jag springer mycket på stan så beror det på att jag bor ca 100m från city, då kan man ta en sväng lite då och då!

Nu ska här lagas mat och plockas lite, sedan har jag tänkt komma iväg på Body Pump igen efter över 2 veckors uppehåll då jag varit så förkyld. Kommer nog bli riktigt jobbigt är jag rädd för:(

Ha en skön måndagskväll och många kramar
Anonym sa:

Tack så mycket!



Jag väntar med spänning på att möta det lilla pyret...





Vilken härlig tapet i vardagsrummet,kanonfin!



kram

2009-05-18 @ 17:31:54 | http://susannes.blogg.se/
Ann-Louise sa:

Livsfarligt bo så nära centrum! Jag skulle bli bankrutt på en gång tror jag.



Vad fint ni har det hemma. Trivsamt och smakfullt.

Hoppas bodypumpen går bättre än väntat.

Kram

2009-05-18 @ 18:12:48 | http://annlouisesvarld.blogg.se/
jessi sa:

vad skoj o se mer från ert hem, superfin tapet ni hade bakom sängen!



ha det gott!

2009-05-19 @ 10:50:35 | http://lyckoljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0