Naturskönt


Glottersjön

Ännu en härlig ledig dag och kan ni tänka er idag sov jag nästan till 9.00, det var väl intressant att veta;)
Idag vet jag inte riktigt vad som hända skall men på eftermiddagen ska jag iallafall träffa två fantastiska arbetskamrater över en fika och det ska bli jättetrevligt!
Än så länge skiner solen så man kan ju hoppas att man kan få några timmar i solstolen med en bra bok.

Grattis Malena till att du gick vidare!

Ytterligare en naturbild, denna gång över Glottersjön där mina föräldrar har sitt land och ekorna ligger på standen för att snart sjösättas.  Solen är på väg ner och det blir så vackert sken i vattnet.
Här badar vi mycket på somrarna, vad jag längtar till årets första dopp men det lär dröja för jag är en badkruka och vill gärna ha över 20 grader för att kunna doppa mig:-)

Må så gott alla därute
Anonym sa:

snygg bild jag blir också sugen att bada. mor

2009-05-13 @ 12:09:31 |
Josefine sa:

Det låter som en bra dag!

2009-05-13 @ 13:10:27 | http://blaeld.blogg.se/
Ann-Louise sa:

Vet inte om du syftar på mig eller dig men jag skulle lätt ta på mig den fast jag är 42! Nu skulle jag nog inte tycka de var sköna då de helt enkelt är för platta men annars gillar jag dem också =0)



Jag är också badkruka och badar mest för att svlka av mig inte för badandets skull! Härlig bild. Vilket fint ställe.



Ha det bäst.



Kram

2009-05-13 @ 15:51:05 | http://annlouisesvarld.blogg.se/
jessi sa:

vilken vacker plats, rofylld o harmonisk. kan tänka mig att det är härligt där på somrarna!



kram

2009-05-13 @ 17:43:37 | http://lyckoljus.blogg.se/
mange sa:

vilken skön blogg du har. Ska bli kul att följa den. Ha de bäst.

2009-05-14 @ 17:14:52 |

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0