Natur och Djureftermiddag!


Vilka sötingar

Idag efter jobbet var det bestämt att vi ( en kompis och jag) skulle gå en motionsrunda i skogen men vi kom inte så långt förrän jag upptäckte en massa liljekonvaljer, då ville jag hellre plocka blommor. Det blev alltså ingen motion utan vi fick nöja oss med frisk luft och en massa myggbett:(

Sedan åkte vi till en jobbarkompis där jag skulle få rabarber. Hon bor på landet och har en massa djur, får, lammungar, tackor, hjortar, emun och massa höns. Så härligt att bo så!!!
De här sötingarna ville gärna fotograferas.

Imorgon blir det att göra rabarberdricka, det är så gott och somrigt.

Sov gott alla så ses vi imorgon igen.
Kram Kram!
Gabriella sa:

Jo det var väldigt kallt kan jag lova, men väldigt skönt också:P



Skönt det måste varit för dig som kan vara ute när det är fint väder, själv fick jag vara inne och jobba :( . Kramisar

2009-05-26 @ 22:49:43 | http://gabriellamalki.blogg.se/
Ann-Louise sa:

Tack så mycket för omtanken! Det hjälpte ju och jag mår faktiskt bra idag igen. Lite ret i halsen bara.



Jag gillar också rabarbersaft som jag brukar göra men ungdomarna gillar det inte. Antar att det beror på att vi "levde" på rabarber när jag var barn så man är van och gillar allt med rabarber i!



Gud så fina får men vad jobbigt med så tjock päls!



Kram

2009-05-26 @ 23:23:13 | http://annlouisesvarld.blogg.se/
jessi sa:

Underbart att bo på landet, kul att ha en vän som bor så, då kan man hälsa på!



Ha det så bra!



ps: låter gott med rabarberdricka!

2009-05-27 @ 11:55:43 | http://lyckoljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0