Ledig Fredag!


EMD utan Danny som låg hemma och kräktes.......

God Morgon alla härliga människor, hoppas ni mår bra och ser fram mot en pingsthelg med morsdag och allt:-)

Igår var det Marknadsafton här i Norrköping och även Vårruset, men det är inget för mig, gillar inte att springa!
Kompisen Susanne och jag bestämde oss för att ta en sväng på stan och sedan blev det lite vin hos mig.
Senare var det uppträdande av EMD i hörsalsparken, där stod vi bland helt hysteriska ungdomar; -)
Vi träffade några andra vänner som vi satt på en pub och pratade och hade trevligt med. Det blev inte så sent men lite tungt i huvudet idag!!

Idag måste jag städa och handla lite gott till helgen.
Mannen kommer hem men tyvärr är det min jobbarhelg så vi kommer inte att ses så mycket denna gång. Lite tråkigt!!

Hoppas även solen tittar fram för det skulle ju bli ett fantastiskt väder i helgen.

Trevlig fredag och ha en jättehärlig pingst.
Ann-Louise sa:

Tack, det var kul att höra! Blir varm i hjärtat och jag är bara mig själv ska du veta!

Du verkar vara en trygg och mysig person själv och det gillar jag hos dig!!



Ja du det där med vikten är ju ett gissel varje år...hade nog samma plan son dig med viktminskning men det går ju sådär om man säger så. Men jag är glad ändå, jag mår bra och har en familj och vänner som gillar mig ändå!



Älskar också tunikor och kan inte få för många känns det som.



Ha en skön pingst själv trots att du måste jobba.



Kramar

2009-05-29 @ 18:34:07 | http://annlouisesvarld.blogg.se/
jessi sa:

ha haa jag kan tänka mig att det fanns många hysteriska tjejer på den konserten!

Jag gillar inte alls springa, har aldrig förstått tjustningen med det, kul att höra att jag inte är ensam!



kramar



2009-05-30 @ 09:21:12 | http://lyckoljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0