Helgen snart slut!


Lanthandel i Gamla Linköping

Idag skiner solen och helgen börjar lida mot sitt slut, tiden går så fort alldeles för fort. Idag händer inget speciellt förutom att mannen åker tillbaka till Ängelholm men det har varit härligt att ha haft honom hemma i hela 4 dagar:-)

Denna bild tog jag igår när vi var inne i en lanthandel i Gamla Linköping och köpte karameller i strut.

Sonen kom just och visade mig ett repotage från gårdagens Expressen , "HJÄLP; mamma är en bloggist" och "att blogga ger ett rus som kan jämföras med vilket narkotikaklassat preparat som helst" Det låter ju otäckt:(

Nu ska här plockas lite och förhoppningsvis skiner solen ett tag till så man kan vara ute lite och ha det skönt innan en ny arbetsvecka börjar.

Ha en jätteskön söndag.
jessi sa:

Vilken mysig lanthandel! oj vilka farliga grejer vi bloggare håller på med!!! hihiii Jag tycker det är skoj att blogga för man lär känna nya härliga människor o får själv så mkt uppmuntran!



kramar

2009-05-24 @ 11:39:59 | http://lyckoljus.blogg.se/
Ann-Louise sa:

Jag är beroende, bara att erkänna!!



Härlig lanthandel! Blir lycklig av att de behåller dem. Finns en liknande i Härnösand jag alltid besöker om sommaren.



Ha en bra dag.



Kramar

2009-05-24 @ 14:00:24 | http://annlouisesvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0