Underbar dag


Underbar skärgård

Åhh vilken underbar dag jag haft idag, vi har varit ute i skärgården hela dagen och jag är riktigt röd, aj aj.
Kan med ord inte beskriva hur underbart det varit, hoppas ni kan förstå när ni ser dessa bilder.
Någon badning för min del blev det inte då jag är en badkruka, 17-18 grader är alldeles för kallt för mig. Med de andra badade glatt, men de är också vana båtmänniskor till skillnad från mig ;o)

Att sitta i fören på däck och se allt det vackra och det fläktar så skönt, man känner inget av solen som steker på huden.
Tänk att Sverige är så vackert när det är riktig sommar här.

Detta var en energikick som jag hoppas få leva med länge och jag hoppas verkligen att jag får följa med snart igen.
Tack snälla ni för denna dag :o) =o)
Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan smörja in mig med after sun och snart blir det läggdags för jag är riktigt trött efter detta äventyr.

Hoppas ni haft en lika härlig dag som mig och sov gott när det blir dags för er att krypa isäng.
Kraaamar 
Ann-Louise sa:

Ha, ha tack så mycket, du är för gullig. Ska försöka blogga så mycket jag hinner ;-)



Vilken härlig dag du haft på sjön! Har ju alltid åkt båt om somrarna här hos pappa med när han blev äldre orkade han inte ha den kvar...synd för jag saknar det jättemycket.

Solen är här också och det är riktigt varmt.



Må så gott.



Kramar

2009-06-24 @ 21:37:31 | http://annlouisesvarld.blogg.se/
Bella sa:

Vilken härlig dag du haft!!!



Bara att erkänna att jag är sååå avundsjuk på din dag :) Vi sålde våran båt i höstas och jag saknar det sååå mycket nu när sommaren är här, finns inget bättre än havet och båtlivet om du frågar mig, det får bli en ny båt nästa sommar...



Ha det gott



Kraam Bella

2009-06-24 @ 22:20:59 | http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/
magnus sa:

vilka fina bilder det blev. Härligt att du var nöjd med dagen det var jag också!!!!!!

2009-06-24 @ 22:43:04 |
Miia - There´s no place like home sa:

Vilka underbara bilder! Ser ut som en fantastisk dag med sol & bad!



Hoppas du får en lika bra dag idag!

Gabriella sa:

haha ja jag borde ha följt med! Men det kommer säkert upp något annat tillfälle någongång.



Kul att du fick färg, det fick faktiskt jag med men inte jätte jätte mycket :P



Kram

2009-06-25 @ 11:10:06 | http://gabriellamalki.blogg.se/
Anna - Starwoman ☆ sa:

Helt underbara bilder, ser så ljuvligt ut så jag bara vill släppa allt jag har i händerna här på jobbet och sticka ner till vattet och lifta med första bästa båt ;-)



Här har du en badkruka till, bada lockar mig inte alls, inte under 25 grader i alla fall!



Ha en fin dag!



Kraaam

2009-06-25 @ 11:40:49 | http://starwoman.blogg.se/
Jossan sa:

sv; dom r jätte fina:D

2009-06-25 @ 17:44:15 | http://jozefinesblogg.blogg.se/
Annas inspiration sa:

Ser så härligt ut att jag vill åka till vattnet på stört!



ha en mysig kväll

Kramar

2009-06-25 @ 17:50:36 | http://annasinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0