Tänkvärt!


Klöverblommor, sommar för mig....

Vilken underbar dag vi haft idag, jag har suttit på uteplatsen hela dagen. Det var riktigt varmt och skönt där men nu har jag kommit in för att fixa lite i lägenheten, ser ut som en bombnedslag  kan jag säga ;o)

Tänkvärda ord som jag fick till mig idag:
"Har Du tänkt på att ingen ser ut som DU? Ingen tänker som DU! Det finns bara ett orginal av varje människa och det är DU! Var Du än reser i världen kommer Du aldrig att träffa någon med Ditt utseende, med Din personlighet eller med Ditt sätt att tänka. Du är det enda originalet på hela jordklotet!

Försök aldrig att efterlikna någon annan, för då blir Du bara en kopia. Kopior blir alltid sämre än originalet!

Var stolt över den DU är! Var stolt över Din kropp, se den som Din bästa vän även om den inte alltid gör som Du vill, det gör inte vänner heller."
Ur boken Våga mer än du törs! av Inger Hansson

Ta hand om er, ni är unika och ha en skön kväll.
Kraaamar
Ann-Louise sa:

Skönt med ledig dag!! Här packas det för fullt för resan norrut i morgon. Ska bli skönt att komma iväg. Ska försöka blogga lite från gubbens laptop men vi får se vad som hinns med, solen ska ju vara framme där också!!



Ha det så bra tills vi hörs igen.



Stor kram unika Susanne!! / Ann-Louise

2009-06-23 @ 19:08:04 | http://annlouisesvarld.blogg.se/
Bella sa:

Härlig dag det låter som du haft!!



Vilka tänkvärda ord, suger åt mig dem som en svamp, kände mig väldigt träffad på så sätt att det är tankar jag behöver tänka... Tar dem till mig och det hoppas jag alla andra som läser också gör, Tack!!



Ha en bra kväll



Stora kramen Bella

2009-06-23 @ 21:18:12 | http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0