Sooolig ledig tisdag!


Ytterligare en present

Godmorgon tisdag, idag har jag sovit ganska länge, skönt! Och att  vakna och se att det är klarblå himmel är fantastiskt, nu väntar solstolen och en bra bok. Först måste jag fixa några saker så att jag sedan kan sitta i lugn och ro  ;o))

På tal om böcker fick jag denna "a piece of cake" av Leila Lindholm, passar ju bra nu när jag pratat om att sluta med godsaker; o)
Är det någon som är intresserad av denna bok kan jag informera att Akademibokhandeln tar 339 kr och cdon.com endast 179 kr + frakt 29 kr.

Hoppas ni alla får en härlig solig dag så ses vi säkert till kvällen igen.
Många kramar.

TACK ALLA som skickat hälsningar på min födelsedag, ni är för gulliga :o)
Johanna sa:

Härligt med en ledig dag i solen :-)

Vad fint det blev med alla lyktorna och skålen nedan. Jag har också såna i lite olika färger, de är ju läckra.



Kram Johanna

2009-06-23 @ 11:26:00 | http://radhusdrommar.blogspot.com
Annas inspiration sa:

Jag köpte boken till mig själv för ett tag sedan från BOKUS, har för mig att den kostade 179 Kr. Tokigt att det kan skilja så mycket i pris.



ha en bra dag!

kram Anna

2009-06-23 @ 11:51:15 | http://annasinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0