Solen har tittat fram


Maskros som blommat färdigt men är stilfull ändå........

Idag efter jobbet gick jag en härlig promenad i skogen. Det blev riktigt soligt och varmt  där ett tag: )) gäller att ta vara på stunderna; )
Det är verkligen rogivande att gå i skogen, lugnt och skönt och det ända man hör är fåglarnas kvitter.
Jag måste säga att detta gav mig ny energi och tack det behövdes verkligen.
Blommorna börjar blomma över men jag tycker denna maskros är ganska fin fast den gula färgen är borta.

Imorgon har vi sista matdagen för skolbarnen och sedan har de sommarlov, tänk att få vara ledig i hela 9 veckor!
Men man får väl nöja sig med 4 veckor semester: ))))

Ikväll sitter jag framför tv:n och kollar på Ugly Betty och Desperate housewives.

Ha en fortsatt skön tisdagskväll.
Annas inspiration sa:

Vilka underbara bilder du visar i bloggen :-)



tack för din snälla kommentar

skönt att du har fått ny energi



massor med kramar

2009-06-09 @ 20:39:46 | http://annasinspiration.blogg.se/
jessi sa:

halloj! skönt med skogspromenad, rogivande!



svar- trimmade rakade magen på katten annars får den fina pälsen vara kvar, han har ju aldrig tovor eller så! Och med magen rakad blir det mer svalka. Dock är han trött o groggy nu för har varit hos veterinären hela dagen för kastering o vaccinering. min älskade lille vän med tratt! (ska ha den i en vecka)



KRAMISAR

2009-06-09 @ 21:25:15 | http://lyckoljus.blogg.se/
Margaretha sa:

Mmmmm...maskrosor är vackra tycker jag....även när dom är utblommade... Synd bara att man blir idiotförklarad om man låter några stå kvar och blomma.... ;o)

Kram

Margaretha

2009-06-10 @ 15:46:32 | http://catfriend.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0