Sista regniga dagen?


Kanske lite bullbak idag?

Godmorgon alla härliga människor, hoppas ni sovit gott. Jag själv sov ända till 08.30, jätteskönt för jag brukar ofta vakna i ottan när jag är ledig.
Idag läste jag i tidningen att hela nästa vecka bjuder på en STOR sol, vad härligt : o)
Sedan kanske det blir slut  på allt negativt skrivande om detta dåliga väder i min blogg ; o)

Jag funderar på att kanske baka lite bullar idag,det är så bra att ha lite i frysen och mycket gott att ha med sig till stranden.
Denna bild tog jag vid förra bullbaket som var ett tag sedan, tycker igentligen att det är onödigt att ha sådant i frysen då jag äter för mycket!! Men det är så roligt att baka och så luktar det så gott.
Får väl sätta hänglåsfrysen och sedan skicka med nyckeln med mannen till Ängelholm = o) ; -)

Snart ska jag iväg på ett Body Pump pass, får se hur det går för jag har fortfarande lite ont.
Sedan har jag tänkt besöka en nyöppnad butik som heter Bolagret, vet inte riktigt vad de har att bjuda på men det verkar vara inredningprylar och det är alltid roligt att kolla på.

Hoppas ni får en bra dag.
Kraaam
MANGE sa:

Va härligt med lite sovmorgon. jag har varit på Jannes o köpt lite färskt bröd till frukosten. Ha en underbar dag.

2009-06-13 @ 09:38:06 |
Anna - Starwoman ☆ sa:

Åh är det sant att det ska vara sol nästa vecka???! Det låter fantastisk, så slipper bloggvärlden kanske ytterligare en som skiver negativt om vädret precis hela tiden just nu för jag är ju likadan som du ;-)



Bullbak låter urgott, kanel/karemumma bullar är bland det godaste jag vet i "kakväg".



Kul att ni fått Bolagret i er stad. Vi har den här i stan också och jag tycker de kan ha riktiga små guldkorn emellanåt så gå dit och kika! Jag ska också ta mig en sväng på stan, är ensam hemma så jag får roa mig på någotvis!



Stor kram

Anna

2009-06-13 @ 10:18:43 | http://starwoman.blogg.se/
Mindy sa:

God eftermiddag gumman..Alltid kul med nya bloggare..Speciellt med fina bilder som du delar med dig..Hoppas att du får en skön lördag.kram kram

2009-06-13 @ 12:36:49 | http://blondis81.blogg.se/
Mindy sa:

Vad för kamera har du gumman? kram kram

2009-06-13 @ 13:58:04 | http://blondis81.blogg.se/
Annas inspiration sa:

WIIIII...

ska det bli SOL nästa vecka?!

Då kanske vi slipper en blöt midsommar.



Vilken härlig "bullbild" du har tagit,

hoppas du njuter lördagen.



Kramar Anna

2009-06-13 @ 16:24:39 | http://annasinspiration.blogg.se/
Annas inspiration sa:

har länkat dig, hoppas det är ok?



Om du inte hittar dem i affären, så finns ju skopunkten på nätet också :-)



kramis

2009-06-13 @ 18:30:44 | http://annasinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0