Midsommarafton nästa!


Härligt smaskigt till midsommarafton

Nu är det städat, tårtbottnarna är bakade och handlandet i morse gick över förväntan, inte alls så mycket folk som jag hade trott att det skulle vara, jätteskönt!

Det har regnat nästan hela dagen men nu på eftermiddagen/kvällen visade sig solen lite. Vi har bestämt att vi är i stan imorgon, det blir så trångt på landet om vi skulle behöva gå in på grund av detta osäkra väder. Om vädret oväntat skulle vända ändrar vi planerna ;o)

Jag skulle vara duktig och gå på ett Body Pump pass klockan 19.30 men när jag kom dit så var det inget ikväll, men skam den som ger sig, det blev träning i gymmet istället, sååå nöjd.

Visst fick jag till en riktigt härlig och somrig bild, ser riktigt smaskigt ut. Titta men inte röra =o(

Hoppas nu att ni alla får en underbar midsommar, trots regn och kyla.
Kram på er.
Ann-Louise sa:

En härligt somrig bild!! Har inte smakat den nya chokladen än men måste snart göra det! Jordgubbar kan aldrig vara fel!



Ska strax gå och lägga mig - i tid idag ;-) för att vara pigg i morgon. Båda barnen är utflugna så ett stilla lugn råder här i kväll bara regnet som låter....



Ha en skön och förhoppningsvis fin midsommar nu!



Stor kram:

2009-06-18 @ 23:16:18 | http://annlouisesvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0