iittala


Kivilyktor och Marimekkoskål från iittala.

Halloj därute, hoppas ni mår bra i sommarvärmen, äntligen!!!!
Har nyss kommit hem från jobbet, var och handlade en sväng också. Förstår inte vart maten tar vägen, det var fullt i kylskåpet i fredags : o(

Visar några av mina födelsedagspresenter på bilden, som ni ser har jag utökat min kivisamling med två äppelgröna, två blåa och en klar. Fick även en äppelgrön Marimekkoskål, är så nöjd och glad för dem :o) :o)

Nu ska jag vara ledig i två dagar och jag hoppas innerligt att värmen håller i sig, jag vill solaaaa!
På onsdag ska jag ev följa med en kompis ut på sjön och det kan ju bli hur skönt som helst, så det ser jag verkligen fram mot.

Nu ska jag laga lite mat och sedan ska jag ge mig upp på gymmet och köra en timme Body Pump, efter denna helg skulle jag behöva träna flera timmar, inte klokt vad man stoppar i sig : o(
Jag skulle verkligen behöva sluta med sötsaker för jag är verkligen sockerberoende!
Läste i nya Må Bra som kom idag "Ofta sötsugen? Plocka fram din järnvilja och undvik socker i en-två veckor så minskas sötsuget radikalt"  ska det vara så jä...... svårt!!!!!!!!!!!!!

Ha nu en jätteskön kväll.
Kramen
Anonym sa:

Ha de så kul på träningen kompis.

2009-06-22 @ 17:41:52 |
Annica sa:

Vilken härlig o fin sida ,du är en riktig pärla. Ha det gott o sola lungt .

2009-06-22 @ 22:09:30 |
Ann-Louise sa:

Japp nu får du sola!! Snart är du lika brun som kompisen. Äntligen är sommaren här. Åh så mysigt att åka ut på sjön! Är uppväxt med båt så det gillar jag skarpt.



Fina presenter du fick, köpte också en äppelgrön lykta igår!



Ha det så skönt i solstolen i morgon!



Kram

2009-06-22 @ 22:29:06 | http://annlouisesvarld.blogg.se/
Annas inspiration sa:

Vilken fin samling du har!

2009-06-23 @ 11:51:50 | http://annasinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0