Helsingborg


Mysiga Helsingborg

Vilken sommarvärme vi fått, det är jättehärligt men det börjar bli lite väl varmt och jobba (31 grader i köket idag)
I detta väder ska man vara vid havet då det  förhoppningsvis fläktar lite och nu är det visst ca 20 grader i vattnet så man kanske törs bada ;o)

Nu några dagar kommer ni att få se mycket Skånebilder, jag hoppas ni inte blir uttråkade.
Idag visar jag lite från Helsingborg, en mycket mysig stad. Tänk att få bo på strandpromenaden vid vattnet och alla flotta båtar utanför fönstret, vilken dröm, där vill jag bo, kan väl inte vara så dyrt eller vad tror ni? ;o))
Något som jag också gillar är att man har sandstranden och havet mitt i city. Bara att ta handduken och gå ut =o)

Jag har varit inställd på att vi skulle bo i Helsingborg vid ev flytt, fast nu vet jag inte längre!!!!!!!
Det är en vacker stad men lite stor och rörig, kommer aldrig att hitta där, Hjälp hur ska det bli!!!!!!!!!!!!!

Hoppas ni mår bra i denna sommarvärme och att ni tar vara på dessa härliga kvällar.
Kraam
Annas inspiration sa:

Helsingborg är jättefint,

själv hade jag nog helst bott lite utanför ;-)

Men visst är det vackert att bo nära havet



ha en bra kväll

kraaam

2009-07-01 @ 20:58:14 | http://annasinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0