Vilken sommardag!


Blommar för fullt......

Vilken underbart fin dag vi fick idag. Tyckte runt elva att det inte var något vidare väder men sedan sprack det upp och blev hur soligt och varmt som helst. Har tillbringad dagen på vår uteplats med boken "Midvinterblod", riktigt varm och skönt.

Mannen kom hem med ett ABBA singstar som jag länge önskat mig, sonen och jag provade att sjunga lite men det var hur svårt som helst. Det behövs mycket träning innan jag törs sjunga inför vänner eller annars måste man dricka mycket vin innan ;o) Riktigt roligt var det iallafall, skrattade så att tårarna rann!!!!

Ikväll tänkte vi åka en sväng till Söderköping för att sitta och ha det lite skönt på bryggan vid kanalen men nu börjar det mulna så vi får se hur vi gör. Det blir kanske att ligga och slöa i soffan med en godiskål istället ;o)

Ha en trevlig kväll
Kramisar
Ann-Louise sa:

Ha ha ha säj inte det så högt ;-) Hur kul är en loppisrunda med köpstopp? Men jag behövde nog inte nått av det jag köpte..MEN det är ju så kul. Sen är det ju så att jag inte varit på så många auktioner i sommar så jag tar igen det på loppisar...och gör av med 20-lappar bara.



Ja vad skönt det varit idag. De säger ju att det är regn på väg nu så det gäller att passa på.



Ha det så mysigt på bryggan om ni åker eller annars också!



Kram

2009-07-18 @ 19:53:43 | http://annlouisesvarld.blogg.se/
Bella sa:

Åååh, vad härligt med sol, här har det regnat hela dagen, ingen vidare start på semestern, men vädret kan ju bara bli bättre och vi har i alla fall gjort en liten utflykt till Smögen prefetkt att ha 30-45 minuters restid alla härliga kustidyller!!



Har missat ett par inlägg här och så söt hon var lilla Ebba och Söderköping är ju inte fel enligt sambon som är född i Norrköping, har själv aldrig varit där, men vi funderar på en tur dit i sommar och St Annas skärgård ska ju vara riktigt fin...



Ha en skön kväll



Kramar Bella

2009-07-18 @ 20:07:41 | http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/
Amanda sa:

Tack för peppningen! Jag tror jag behöver det idag. ^^



Vad kul med singstar. Och just ABBA är ju en klassiker. Dom låtarna kan väl verkligen alla sjunga med i. Hade jag velat vara med på också. Lät himla kul. :o)



2009-07-19 @ 09:28:50 | http://creyla.blogg.se/
Mindy sa:

Vacker bild gumman.Ha en skön söndag.kram

2009-07-19 @ 13:10:44 | http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0