Två timmar sol!


Kort solning

Njutningen blev kortvarig för nu är himlen svart men man får tacka för den korta stunden man fick =o)
Jag har en världens hög med tvätt som behöver tas om hand så det får jag hugga tag i nu, inte lika roligt :o(

Nackdelen med att det inte är sol och badväder är att man shoppar så mycket istället. Igår gick jag in på Indiska för att kolla rean, ta 2 betala för 1. Jag fyndade två tunikor, en klänning och en somrig långkjol för endast 370 kronor , ordinarie pris hade varit lite över 1100 kronor. Känns ju ganska bra :o)

Ett tips för er som vill gå ner i vikt som jag nyss läste i nya Må bra:
"Locka fram barnet i dig i sommar! Att hoppa hopprep eller studsmatta kan bränna mer kalorier än en promenad"
Vad tror ni om det ?

Nu kom solen igen =o)

Fortsatt trevlig dag
Kramen

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0