Regnet är här!


Gammalt slitet staket men riktigt mysigt att se.

Godmorgon söndag!
Sista dagen på första semesterveckan, vad tiden går fort men lite trevligt har vi hunnit med denna vecka:o)
Idag är det mulet och regnet verkligen hänger i luften, hoppas det blir ett kortvarigt oväder!

Det blev inget Söderköping igår utan istället en godisskål i soffan som jag sa, inte så dumt det heller men ack så onyttigt =o( Vi hade säker kunnat åkt en sväng för regnet kom inte förrän i natt men det  får bli en annan gång, semestern är inte slut ännu.

Idag funderar jag på att gå en runda på stan och kika lite, annars vet jag inte vad vi ska hitta på. Det behöver inte hända saker varje dag, ibland kan det ju vara skönt att bara vara! Jag tränar på mindfullness, att bara vara här och nu, svårt men nyttigt efter att jag varit alltför stressat tidigare.

Dagens tänkvärda ord "Kärleken är det enda som växer, när vi slösar med den"

Ha en jättebra dag och ta hand om varandra
Kraam Kraam
Ann-Louise sa:

Ja nu kommer regnet säger dem. Vi ska nog få det hit upp också med åska på köpet, men än är det uppehåll men kvavt.



får besök av svåger med fam idag så då blir det tårta igen för att fira mig. Skoj att det händer något =0)



Hoppas du kan njuta av att bara vara. Svårt men nyttigt jag tränar hela tiden också!



Kramar

2009-07-19 @ 12:01:32 | http://annlouisesvarld.blogg.se/
Gabriella sa:

Jag blir bara deprimerad av detta väder, hoppas det är fint imorgon för jag orkar verkligen inte jobba utomhus i åtta timmar om det regna :(



Gå på stan är mysigt när det är såhär dåligt väder :)



Kram kram

2009-07-19 @ 13:45:24 | http://gabriellamalki.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0