Läsvärt


Lite nya böcker till semestern

Nu har jag laddat med en massa nya böcker till semestern, hittade en bokoutlet i Höganäs där jag gjorde riktiga fynd. Fick ju även ett presentkort i födelsedagpresent och för den blev det pocketböcker, smidigt på stranden ;-)

Äntligen fredag och mannen har kommit hem från Ängelholm. Denna helg är jag ledig och det ska bli jätteskönt för efter denna varma vecka är jag jättetrött. Jag skäms att säga att efter dagens åskväder tycker jag det är riktigt skönt i luften.
Hoppas bara inte regnet stannar allt för länge:o(

Hoppas ni får en trevlig helg och här får ni några fina ord på vägen
Våga vara den Du är
och
Var stolt över den Du är!

Många kramar från mig
Gabriella sa:

Marie Jungstedts böcker är verkligen bra. Har läst de tre första och ska läsa resten med! :) Glöm inte att läsa dom i ordning bara!



Tusen strålande solar är också väldigt bra och gripande :)



Kram kram

2009-07-03 @ 21:31:20 | http://gabriellamalki.blogg.se/
jessi sa:

Härligt med många nya böcker! jag älskar läsa böcker på sommaren,det hör till liksom!



jag får sån Skåne längtan när jag ser dina bilder därifrån, så härligt! Pluggade till förskollärare i Malmö för 10 år sen så har sett mkt av Skåne.

Du fotograferar så fina bilder!



ha det så gott, tack för alla goa kommentarer du lämnat när jag varit bortrest!



kramar

2009-07-03 @ 21:37:37 | http://lyckoljus.blogg.se/
Ann-Louise sa:

Böcker är underbara. Hängde på biblioteket som barn/ung och skulle faktiskt kunnat tänka mig ett bibliotikariejobb även om det anses nördigt! Lugnt och skönt och en massa böcker ;-)



Har inte läst Jungstedts böcker än. Nån på mannens jobb är släkt med henne fick jag nyss höra. älskar att koppla avtill deckare. Ska ta med Nattfåk av Johan Theorin till Grekland. Ska vara bra - 1:a på pokettoppen!



ha en myshelg nu.



Kramar

2009-07-03 @ 23:14:12 | http://annlouisesvarld.blogg.se/
Bella sa:

Sommar och semester är verkligen en tid då i alla fall jag läser mycket böcker, var i bokhandeln idag och köpte fyra nya pocketböcker så nu vet jag vad jag ska göra när semestern närmar sig...



Har läst alla Mari Ljungstedts böcker och de är verkligen kanon så där har du något att se fram emot!!!



Hoppas du haft en skön kväll



Stor kraaam Bella

2009-07-04 @ 00:27:18 | http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/
Miia - There´s no place like home sa:

Vilken bra bokhög du knåpat ihop! Tusen strålande solar är grymt bra - börja med den! ;)



Kraam


Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0