Kaktusplantering


Över 6000 kaktusar i sin prakt

Jag lovade vid ett tidigare inlägg att ni skulle få se kaktusplanteringen när den var helt klar, den har nog varit klar ganska länge men idag tog jag bilden ;o)
Det ska vara över 6000 kaktusar som har planteras ut här, jag tycker det är så fint.

Det blev en sväng på stan där jag hittade två munkjackor på rean på Stadium, jag gillar dessa luvtröjor med dragkedja och de är perfekta att ha på sig om det är lite småkallt.
Annars har jag tillbringat dagen på uteplatsen och börjat läsa boken Tusen strålande solar.

Mannen åkte tillbaka till Ängelholm vid 16.00, så nu är man gräsänkling igen. Vecka 29 börjar både hans och min semester och då hoppas vi få fyra härliga veckor tillsammans. Vi har inget inbokat men vi kommer nog kunna hitta på en hel del trevlig. Förr om åren har vi alltid planerat och donat inför semester men förra året gjorde vi inte det och det var nog den skönaste semestern någonsin. Bara ta dagen som den kommer och njuta av ledigheten.

Här i Norrköping regnar det och har blivit lite svalare, ganska skönt då vi har 27 grader i lägenheten. Håller på och dammsugar och stryker lite men tog en liten bloggpaus då jag är så varm, pust!!!
Nu är det dags att ta det sista och imorgon börjar nedräkningen ;o)

Trevlig kväll
Livet hemma hos Linda sa:

Vad härligt att snart ha semester:D



Hoppas du har haft en bra helg?

Kraam

2009-07-05 @ 22:10:43 | http://lindablogg.blogg.se/
Anonym sa:

Wow, vilken kaktusplantering :)



Helt underbara bilder från bröllopet, ser så fint ut...



Hoppas du har en skön söndagkväll trots avsaknaden av maken...



Stor kram Bella

2009-07-05 @ 22:32:59 |
Bella sa:

Wow, vilken kaktusplantering :)



Helt underbara bilder från bröllopet, ser så fint ut...



Hoppas du har en skön söndagkväll trots avsaknaden av maken...



Stor kram Bella

2009-07-05 @ 22:36:50 | http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/
Miia - There´s no place like home sa:

En vecka kvar til semester då! Låter som sköna planer att bara ta dagen som den kommer...



Kramar

Amanda sa:

Åh vad läckert med alla kaktusar! ^^

Har aldrig sett något liknande faktiskt.

Mycket fint.

2009-07-06 @ 10:46:56 | http://creyla.blogg.se/
Emma sa:

oj vad läckert med alla kaktusar!

2009-07-09 @ 21:03:37 | http://emmanylund.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0