Jordgubbar


Lite mys på uteplatsen.

Då har man arbetat ytterligare en dag, snart börjar nedräkningen till semestern. Jag tycker det ska bli så härligt, hoppas bara vädret håller i sig. Det blir inte mycket gjort efter jobbet man känner sig så trött och slö men det är väl värmen som tar på kroppen. Idag har jag druckit lite bättre än igår, inte lika tung i huvudet.
Ikväll är det Body Pump men orkar jag?

Sitter på uteplatsen och dricker rabarbersaft och smaskar jordgubbar. Jag tittar i ett nytt tjockt magasin "VÅRT NYA hem", dessa fick man ta gratis utanför en mäklarbyrå i Ängelholm :o)

Roligt att så många nya har hittat till min blogg, det är så kul när ni skriver en liten  kommentar. Hoppas ni kommer tillbaka igen =o)

Idag säger vi grattis till sonen som klarade teoriprovet, nu är det bara uppkörningen kvar. Håller tummarna för dig :o)

Hoppas ni har det bra denna torsdag, imorgon är det redan fredag. Inte klokt vad veckorna går fort ;o)
Fridens Liljor
Ann-Louise sa:

Nu är jag hemma igen! Tack för dina kommentarer, man blir lite vilsen utan dator;-)

Vad kul att grabben klarade provet...jag har en som borde gjort det för länge sen men hon är inte tillräckligt intresserad. Ska ta tag i det efter Rhodosresan. Sonen skulle vilja köra upp i morgon om han fick...så olika de kan vara.



Spännande se vad som händer med er ev. flytt och lägenhet! Har du bott i Skåne förr? Förstår att det känns pirrigt.



Hoppas du har det bra trots att du måste jobba i värmen - men snart är du ledig!! =0)



Kramar till dig!

2009-07-02 @ 20:46:12 | http://annlouisesvarld.blogg.se/
eva sa:

hej! ja man måste dricka hela tiden...annars blir man snurrig...ska hem från sjukan imorrn..hoppas nåt av dom där hormon proverna har kommit..kram på dig

2009-07-02 @ 20:57:29 | http://evapinglans.webblogg.se/
Annas inspiration sa:

Tack ska du ha :-)



Vilken inbjudande bild

Grattis till sonen!



sov gott

kraaam

2009-07-02 @ 22:55:14 | http://annasinspiration.blogg.se/
Annas inspiration sa:

Hoppas du fått en fin start på helgen



kraaam Anna

2009-07-03 @ 14:13:03 | http://annasinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0