Gullungen!


Lilla goa Ebba

Här kommer en liten bild på lilla Ebba som jag träffade igår, hur go som helst. Kläderna på kortet är dom som jag köpte på stan tidigare i veckan, så gulliga tycker jag.

Idag klev jag inte upp ur sängen förrän halv tolv, det var länge sedan!
Vädret är ganska molnigt med lite solglimtar och tyvärr väntas det ju en massa regn i dagarna :o(
Denna dag ska jag plocka lite i hemmet och hoppas även att molnen spricker upp så man kan få lite sol på näsan tillsammanns med den nya boken jag börjat med.
Lördagen den 18/7 går alltså i lugnets tecken  ;o)

Trevlig helg på er alla därute och må så gott.
Kraam Kraam
jessi sa:

Vilken sötnos med fint namn! jag har alltid gillar Ebba, är född på Ebba dagen 6 mars.



Tänk att jag var så nära dina kvarter, hade ingen aning. Nästan tur att du inte var hemma annars hade jag blivit besviken att jag missat dig! Såklart vi skulle ha setts då! Vi skulle ha en bloggträff med några av oss som hör av oss till varandra varje dag. Kul o träffa flera bloggare på en gång. Anna Annas inspriation föreslog det. Tåls att ta tänka på hur man kunde ordna det!



Kramisar

2009-07-19 @ 08:47:57 | http://lyckoljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0