Fredagens utflykt!


Härligt liv på landet

Nu har vi kommit hem efter en härlig dag hos våra vännner som har en gård utanför Tranås. Fika, god mat, härlig natur, djur och bad har dagen bjudit på. Jag bara älskar dessa kossor och ni skulle ha sett de små gulliga kalvarna, man smälter!!!
Jag luktade lite ladugård när jag kom hem, men det var det värt ;o)
Vi fick även träffa Ebba 3 månader och hur gullig var inte hon. Blir så sugen på en bebis när jag ser dessa små underverk, kan inte sluta att gosa och lukta på dem. Såååå mysigt :o)
Imorgon tänkte jag att ni skulle få se en bild på henne.

Här håller nu sonen och tjejen på och bakar bullar, ska bli gott med ett glas mjölk =o)
Hoppas ni har det skönt denna fredagskväll.

Kramisar
jessi sa:

underbart ställe, härligt att känna några som bor på landet o få uppleva lite bondgårdsliv!



Ha en härlig lördag!

2009-07-18 @ 09:36:57 | http://lyckoljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0