Tisdag med julbestyr


Fin julblomma som jag fått......

Ännu en dag närmare julafton, känns som man inte vill jobba i morgon då jag hellre är hemma och pysslar och donar. Men tyvärr måste man väl till jobbet!!! De gamla vill också ha mat :o)

Sonen och jag har varit en sväng på stan för att köpa ytterligare en julklapp men såååå mycket folk, är alla ute i sista minuten???? Pust, hoppas jag inte behöver gå ner till stan igen!!!

Här lagas det lite mat och sedan ska här städas, hoppas jag har allt under kontroll nu men jag tror det och om inte så blir det jul ändå ;o)

Hoppas ni har det bra i julstugorna
Kramar
cecce sa:

Kolan puttrar på spisen.

Ja du...julen närmar sig:-)



Var på systemet i dag precis när de öppnade men det var asmycket folk ute. Är glad jag köpt alla mina klappar!!



Kram till dej!

2009-12-22 @ 22:06:38 | http://ceccesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0