Snön ligger fortfarande vit och fin


Skönt att den fortfarande ligger kvar.........


Godmorgon bloggen!
Vaknade ganska tidigt denna lediga tisdag men jag är inte förvånad då det alltid är så här när man är ledig ;o)
Känner mig i alla fall utvilad och pigg :o)
Idag blir det bilverkstaden och sedan ska vi faktiskt till flyttfirman och hämta lite kartonger, börjar bli dags att plocka lite i skåpen. Måste nog rensa bort lite igen så att vi får plats i vår nya lägenhet, jag rensade bort så mycket när vi flyttade från huset så denna gång blir det nog svårare då jag gillar allt som finns kvar.
Lite mat måste nog inhandlas till nyåret, känns så skönt att julmaten är slut och att man kan fylla kylen med lite nytt fräscht och lite sundare ;o)
Sitter här och försöker hitta något smaskigt som kan göras på nyårsafton, var inte på tasteline och hittade lite spännande mat. Är det någon som har några smaskiga och roliga recept så får ni gärna dela med er.

Idag är det lite kallare ute igen, då det töade och blev lite slaskigt igår så är det nog riktigt halt denna dag. Så man får nog vara lite försiktig när man är ute och går så att man inte halkar och bryter sig :o(
Jag är glad att det är vitt och fint ute, längtar förvisso till våren men det är tyvärr för tidigt och då är detta vinterväder bättre än slask och regn :o)

Önskar er en bra dag
Kramisar
ANNICA sa:

Morgonstund har guld i mun vet du väl.

Kul att du gilla lilla Kluringen,tyckte den passa dej,roligt för honom att få flytta med dej till Skåne.På tal om nåt gott till nyår,gör som jag enkelt o behändigt o gott ,beställt Skaldjursbricka på Fiskmagasinet.Ta det lungt med packandet ,ha det gott så hoppas jag vi ses i morron KRAM KRAM

2009-12-29 @ 10:58:41 |

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0