Snö och nyfunnet te



Titta vad det snöar.......

Snöar för fullt denna dag, sååå mysigt och hoppas det kan få ligga kvar till jul :o) Största nackdelen är att jag jobbar ute på landsbygden och den vägen är inte så rolig att köra om den blir riktigt snöoväder :o(
Har varit på en bilverkstad för att få hjälp att byta en strålkastarlampa på bilen, tänk att man inte kan byta en lampa på bilen själv längre och för det blev jag 250 kr fattigare och för dem tror jag det tog 10 minuter ;o) Men tack i alla fall för att ni kunde hjälpa mig så snabbt, ibland tror jag det är bra att vara kvinna ;o)
Har även varit på ett litet informationsmöte om mitt kanske nya projekt, fått lite mera kött på benen. Vi ska träffas igen men först måste jag få fram lite mer information :o) Spännande så att jag kan dö!!!!

Nu ligger jag under filten i soffan och dricker mitt nya te och äter lussekatter, sååå gott :o) Känner mig lite vissen, verkar vara en förkylning på gång. Jag drack ett så gott te när jag hade min bloggträff med Cecce förra veckan som jag sökt överallt efter och idag så jag det på en hylla i en teaffär :o) Ett svart te med smaken choklad och chili, perfekt för en chokladälskare som mig ;o)

Hoppas det även snöar hos er, pratade med mannen och i Skåne kom det visst också snö :o)
Kram på er
Livet hemma hos Linda sa:

Här har det också snöat idag så att det är alldeles vitt på marken. Underbart!!:)



Hoppas du snart mår bättre från din förkylning

Kramisar

2009-12-15 @ 16:58:25 | http://lindablogg.blogg.se/
Camilla sa:

Japp!

Nu har vi fått snö.

Men i stan (Ö-vik) har dom fått mer än vad vi i Husum har fått.

(Husum=3 mil norr om Ö-vik)

Ha det bra och kram på dig!

2009-12-15 @ 17:40:32 | http://cammo69.blogspot.com
cecce sa:

Vad kul att du hittade teet! Jag kanske också ska försöka få tag på det. Det låter såå gott.



Nu ska jag baka ut mina bullar. Smask! Sen ska jag anfalla dem!!



Kul att du ringde i dag:-)



Kramar

2009-12-15 @ 19:21:39 | http://ceccesblogg.blogg.se/
Eva sa:

åhhhhhhhhhh vad mysigt..men du krya på dig nu! kram /eva

2009-12-15 @ 20:00:03 | http://evapinglans.webblogg.se/
Ann-Louise sa:

Tack snälla du!

Spännande, när får man veta?



Jag har också hängt upp min stora vita kula och de är verkligen fina!



Hoppas du mår bättre nu, jag är supersnuvig och nyser massor...=0(



KRAM

2009-12-15 @ 20:50:26 | http://annlouisesvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0