Nu kan nedräkningen börja


Mina fina vita kulor i fönstret.....

Endast tio dagar kvar till julafton :o) Sedan är det bara att sätta igång att packa, jag vill komma iväg nu.
Känner mig så trött och irriterad idag, jobbigt att jobba i motvind. Orkar inte jobba mera, har tydligen redan ställt om hjärnan och det är så tungt, tungt att vara aktiv på jobbet. Önskar sååå att jag hade något eget där jag kan jobba för mig själv och verkligen längta till jobbet :o) Tänk om min lilla dröm går i uppfyllelse, vilken känsla, jag vill verkligen satsa på detta. Är fortfarande väldigt hemlig men ni kommer få veta om allt går som det ska :o)

Under natten har det kommit lite snö, så mysigt när det är vitt ute och så blir det lite ljusare :o) Skulle visst komma mer under natten!!
Vet inte om mitt dåliga humör beror på att jag haft en sådan huvudvärk idag, kanske mannen smittat mig med sin förkylning :o(
I morgon är jag ledig och det passar mig perfekt just nu då jag gärna skulle gå i ide som björnarna och vakna upp i mars.

Nu har jag gnällt av mig så det räcker så jag avslutar med att önska er alla en trevlig kväll.
Kram Kram

Camilla sa:

Spännande!

Vad nyfiken jag blir.

Ser framemot att få höra vad du ska göra.

Ha det bra och kram på dig!

2009-12-14 @ 17:31:11 | http://cammo69.blogspot.com
cecce sa:

Så du har hängt dem i fönstret? Ja..det var ju en bra ide´. Mår lite bättre nu efter att proppat mej full med alvedon men frisk är jag inte.



Hm..tror jag vet din lilla hemlighet. Hoppas, hoppas, hoppas...:-)

Å håll ut!

Snart är det jul och sen slipper du jobbet.

Fokusera på framtiden och försök göra ditt bästa den tid som är kvar!



Ha det så fint.

Skönt att du är ledig i morgon:-)

Kramar!

2009-12-14 @ 20:13:25 | http://ceccesblogg.blogg.se/
Annas inspiration sa:

Vilka vackra kulor du har i ditt fönster,

förstår att du längtar efter det nya.



Åh vad nyfiken jag blir på vad du är på gång med...



hoppas du piggar på dig snart

stor kram

2009-12-14 @ 21:01:42 | http://annasinspiration.blogg.se/
Susanne P sa:

Vad du håller oss på halstret...

Nu är vi många som är nyfikna på vad du ska hitta på...

kram

2009-12-14 @ 22:36:34 | http://susannep.blogspot.com

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0