NK:s julskyltning


Alltid lika mysigt på NK:s julskyltning i Stockholm.....


Idag känns magen bättre, så himla skönt då jag ska ner till Skåneland nu ett par dagar. Vill verkligen inte vara sjuk nu när detta är planerat :o)
Har varit och klippt/rakat min perser så nu har han lejonfrisyr ;o) Han är så söt och jag tror verkligen han trivs i detta. Jag ska försöka få till någon bild så ni får se sötnosen.

Blev också en runda på stan där jag fick två julklappar köpta och nu är jag nyss hemkommen från en skön stund i ett solarium. Jag vet man ska inte sola solarium pga cancerrisken men det är så skönt att ha lite färg nu på vintern då man känner sig så grå och tråkig. Men efter att detta solkort är slut har jag tänkt att inte sola mer men jag kan inte lova ;o)

Nu ska jag plocka lite och sätta vita sidenband i två stora vita kulor som jag köpte i Stockholm sedan har jag hittat ett nytt recept som jag tänkt att baka. Ni får bild och recept om jag lyckas ;o)
Har även idag bokat flyttfirman, så den 15/2-2010 går flyttlasset, jag längtar för det ska bli så spännande :o)

Ha en fortsatt trevlig dag
Kramen

Susanne P sa:

Det är så mycket som är faligt i livet.

Man måste få unna sig lite lyx så man känner sig lite mer iform, speciellt nu när hösten varit så grå och trist!

Sola på!

Kram

Susanne P

2009-12-03 @ 14:13:16 | http://susannep.blogspot.com
cassandra sa:

fin blogg:) hur är det med dig?= :)

2009-12-03 @ 14:13:43 | http://casshh.blogg.se/
Annas inspiration sa:

Hej fina Susanne!



Vad skönt att du mår bättre,

vilken spännande helg det blir med både kattbebis & besök i skåne.



Kan tänka mig att det vcár SKÖNT med en solstund.



massor med kramar

2009-12-03 @ 14:51:53 | http://annasinspiration.blogg.se/
Emma sa:

Hej!



Bra att du mår bättre!



Åh jag skulle också vilja gå på en föreläsning med Mia. Har läst hennes bok & läser "en härlig bok" varje dag. Kloka ord.



Ser fram emot att få se kisen :- )



Ha en fortsatt mysig dag!



Kramen

2009-12-03 @ 15:29:23 | http://jemsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0