Söndag!


Gulliga rosor.....

Det gick bra att sova inatt, stängda fönster och öronpropparna i ;o)
Ni skulle sett hur det såg ut på gatorna i morse, så mycket skräp och glas!!!!!!!!!!!! Jag var tvungen att be och få låna en kvast av städarna som redan var igång för att sopa undan allt glas utanför garageporten. Vill inte få punktering!!!!

Jag har nyss vinkat av mannen som ska tillbaka till Ängelholm, slängde mig i soffan direkt, känner mig så slö ;o)
Måste lösa transporten till mitt jobb i morgon då sonen behöver bilen, han åker till Stockholm och skriver kontrakt på lägenheten som han fick i förra veckan. Så skönt att det löste sig och sonen är så glad :o)
Hoppas ni mår bra därute

Kramisar
Josefine sa:

Det där receptet måste jag testa, det låter jättegott!



Hoppas att det löser sig med transporten!

Kram!

2009-08-23 @ 19:55:50 | http://blaeld.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0