Nu är badväskan redo


Jag älskar att fota blommor just nu

Idag blir det ett kort inlägg för det finns inte så mycket att skriva känner jag utan nu finns bara sol och bad i mitt huvud ;o)
Badväskan och picnickorgen står redo för en underbar dag!

"Det naturen ger oss är aldrig gammalt. För det naturen skapar har evigheten i sig."

Ta nu reda på denna underbara dag för höstmörkret väntar bakom dörren och man blir piggare till hösten av att man fått lite soool ;o)

Kramisar
jessi sa:

Jag förstår att du gillar fota blommor för du är ju såå duktig på det!!!



Jag har försökt att ta vara på solen, sitter ute på mina föräldrars balkong o läser. Vi får se om jag vågar mig på ett dopp i helgen...



KRAM!

2009-08-08 @ 12:20:10 | http://lyckoljus.blogg.se/
Elin sa:

Vilka otroligt vackra bilder du tar.

Hoppas du får en solig och härlig dag!

2009-08-09 @ 11:25:33 | http://heltsubjektiv.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0