Lördagsmys


Älskar färgen på denna pelargon.....

Det blev träning i morse, så skönt. Sedan har vi varit en sväng på Ikanohuset i Linköping och jag var även tvungen att gå in på IKEA ;o)
Hittade lite smått och gott, köpte ramar till tapetprover som jag beställt, gosig kudde till sängen, hittade även billiga stora vita tallrikar :o)
Nu väntar jag på att maten ska bli färdig, kycklingfilé och klyftpotatis blir det denna lite sena lördag.
Sedan blir det soffan och tv eller film!
Hoppas ni har det bra

Kramisar

 

jessi sa:

Kul med iredningsshopping, vi var också på IKEA igår! Hoppas du lyckas med cupcakes, det som är så gott!



Tyvärr hann jag inte läsa din kommentar innan vi åkte igår så jag kramar Ann-Louise från din nästa gång vi ses!



KRAM

2009-08-30 @ 09:51:30 | http://lyckoljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0