Trött tisdag!

Höstglöd.....
 
Efter jobbet åkte jag och handlade lite och på ICA fanns dessa höstglöd för en tjuga, kände att jag behövde en blomma idag.
Vet att man inte mår bättre av att gnälla men fy bubblan vad kropp och själ blir ond och trött av lite för mycket på en dag, igår tanläkaren plus att jag hade tvättid igår kväll.
Somnade som en stock vid 22.00 och vaknade redan klockan 03.00 och låg och vände och vred mig tills klockan ringde 7.30.
Ryggen, höfter och bäcken gör ont och idag efter jobbet var det ännu värre och jag hade svårt att gå och så fort jag vrider på kroppen vill jag skrika.
Oftast blir det värre efter jag gjort mina övningar från sjukgymnasten men dom måste göras tre dagar i veckan, dessutom har jag plockat lite varor på jobbet idag och då var det inte många varor men det räcker och det är så frustrerande och ledsamt. Kommer jag någonsin bli bra och piggare, blir så lätt hjärntrött också av små saker.
Idag har jag bara vilat efter jobbet, jag har andas, mediterat och gjort kroppsscanning.
Somnade även en stund och faktum är att jag sover bättre när jag sovit en stund på dagen, konstigt men så är det för mig.
Nu blir det hela Sverige bakar innan det blir sängen.
Kramen

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0