Höstrusk!

Båtar vid Glottern......
 
Idag har vi haft ett riktigt ruskväder men till på onsdag väntas värme och brittsommar.
Har idag varit hos tandläkaren då jag åt en kola förra veckan och en bit av tanden ramlade bort, eftersom jag har några lagningar med amalgan sedan jag var barn så börjar visst de spränga sönder mina tändehr nu. Detta var min första och jag hoppas det dröjer till nästa gång för det är ingen billig historia detta med tänder.
 
Väntar fortfarande på en tid för röntgen och jag jobbar med mina övningar från sjukgymnasten och går mina promenader, ja jag kämpar och inte känns det bättre precis  men jag hoppas verkligen man kan hitta något och att jag kan få ett drägligt liv med jobb och annat kul.
 
Igår gick vi i skogen och plockade lite trattkantareller, äntligen hittade jag lite svamp.
Ute vid vår stuga finns inte en svamp i år men vi har haft så mycket torrare än här i Norrköping.
 
Kramen
 
 

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0