En stund vid havet!

Vackert och rogivande....
 
Idag efter jobbet åkte jag ut till Djurön som är ett naturreservat någon mil utanför staden, där är så vackert.
Det har varit en riktigt varm dag med temperatur på 30 grader så jag tänkte att vid vattnet ska det väl svalka lite men där hade jag helt fel.
Jag satte mig på en klippa och njöt av sol och kluckande vågor.
Sedan åkte jag hem och åt lite glass och sedan somnade jag i soffan någon timme, så är det nästan varje dag då jag har lite utmattningssymtom men jag tillåter mig det och det är viktigt att lyssna på kroppen.
Ikväll känns det extra varmt inne, har nyss duschat men ändå så är jag riktigt varm igen.
Hoppas det går bra att sova....
 
I morgon är det redan torsdag och på fredag eftermiddag åker vi till stugan igen, längtar ♥
 
Kram och godnatt

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0