Spökblomma och Ullared

Spökblomma...
 
I lördags fick vi rycket och åkte till Ullared min mamma och jag, har varit så sugen en längre tid men valet av dag märkte vi ganska snart var helt fel. Utanför entrén ringlade sig köerna långa då vi kom vid 12.00. Åka hem kändes ju helt galet när vi åkt 3.5 timmar för att komma dit, vi stod i kö ca 20 minuter innan vi kom in i varuhuset men fy så trångt och rörigt det var. Detta var första gången jag tyckte det var hemskt men vi fick dock ihop lite saker i vår varuvagn till slut.
Jag köpte denna spökblomma, har nog haft död på två stycken redan så är det någon som vet hur den ska skötas får ni gärna berätta. Denna kostade bara 59 kronor men ändå, vill att den ska hålla sig länge för jag tycker dom är så fina.
Nu är det dags att sova tror jag
Natti natti
 

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0