Kärlek till väskor och skor

Mullberry väska och rosa boots....
 
Jag har alltid gillat skor och väskor, idag hittade jag denna svarta skinnväska långt inne i garderoben. Har aldrig gillat den riktigt men nu känner jag att jag gillar modellen och de breda axelbanden.
Detta rosa skor köpte jag för några veckor sedan och jag gillar dem så himla mycket (syns väl då de visst var rätt smutsiga vid fotografering ;)
Vet inte men jag har blivit så förtjust i rosa kläder och jag köpte också en rosa pudeljacka på Ullared i lördags, ska visa er den en annan dag.
 
Ikväll har jag även varit på vattengympa och denna andra gång gick det mycket bättre och jag var mycket mera avslappnad i vattnet, kändes riktigt skönt i kroppen efteråt så det är bara att fortsätta träna på.
 
Kram 
 
Anonym sa:

Snygga!💖

2017-10-12 @ 01:04:30 |

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0