Sötaste muggen!

Rosa och söt...
 
Sprang på denna söta mugg med tillhörande fat med form av ett hjärta och rosa och fin. 
Vet inte vad dessa muggar gör med mig, jag har verkligen ett habegär för fina muggar.
Denna hittade jag på Ö&B för en billig peng och att jag har fullt i mina skåp spelade ingen roll....suck!!
Angåede mitt sockerberoende kan jag tala om att jag fått ett återfall som jag har väldigt svårt att få bukt med, förra helgen smakade jag årets första semla.
Jag mår helt klart sämre i både kropp och själ och jag har dessutom märkt att gluten är värst för mig.
Imorgon har jag tagit semester för att åka till Stockholm, en mysig fredag med min mor och sedan ska vi också hämta upp min son med flickvän på Arlanda på eftermiddagen. De har varit i Asien i en månad, härligt att de kommer hem igen för jag har saknat dem ♥
Nu är det snart dags att sova kudden, kram och sov gott.

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0