Skridskor på Glottern

Vackert på isen...
 
Trotsade igår min influensa och tog mig ut en sväng med kameran, åkte ut till landet och gick en sväng med hunden.
På isen var det många som åkte långfärdsskridskor, ser verkligen härligt ut men lite läskigt för mig som har respekt för is och vatten. Vill ju inte plumsa i vattnet.
Passade mig perfekt att gå på land och bara titta och njuta, gick sedan upp till stugan en sväng. Där var så lugnt och skönt och fåglarna kvittrade, det är verkligen en härlig tid vi har framför oss nu.
Tror jag gillar våren allra mest, den första solen som värmer, blommor och knoppar som slår ut.
Börjar redan leta vårtecken ute har jag märkt ;)
Idag blir det en lugn dag, är på långa vägar inte fri från min influensa och är faktiskt lite orolig om jag klarar en hel dag med jobb i morgon, blir trött så fort jag gör något just nu.
 
Hoppas ni har en skön söndag
Kramen

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0