Fotografering!

Blommor blommor.....
 
Som ni säkert vet så älskar jag att fotografera, för mig är det verkligen balsam för själen.
En promenad med kameran kan för stunden få mig att glömma denna jobbiga smärta som plågar mig varje dag.
Jag har precis köpt mig en ny lite mindre kamera då min Canon gått sönder, det är mycket nytt som man då måste lära sig. Tog några bilder i helgen, många fick jag plocka bort och några blev jag ganska nöjd med.
Tycker att det är härligt att man fortfarande kan hitta fina blommor ute i naturen.
Idag har jag varit på smärt och rehab i Linköping igen, föreläsning och träning stod på schemat.
Nu ska jag sova då jag känner mig riktigt trött.
 
Kram och god natt
 
 

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0