Älskade helg!

Min hussamling.....
 
Har en lugn och skön helg med lite småplock på listan, behöver städa av här hemma.
Det är så skönt med helg och idag sov lilla Lycka och jag länge länge.
Har inga måsten på listan utan kan bara var och göra precis vad jag vill, härligt!
Mitt diskbråck som spökar med min ishiasnerv fortsätter, ska snart träffa en sjukgymnast för att se vad de kan göra annars blir det operation, usch och fy tänker jag då för tänk om man misslyckas och jag blir invalid??
Ja jag ska ju alltid tänka det värsta, förlåt ;(
Nu ska dammsugaren fram, på återseende och då kanske nu kan få receptet på mjuka tunnbröd i stekpanna som jag lovade för länge sedan.
 
Kramen
Fia sa:

Vart är de olika husen ifrån?Jättefina!

2016-06-27 @ 11:18:35 |

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0