Underbara sommar!

Soligt och fint....
 
Vilken sommar vi har haft, jag har haft mina fyra veckor semester efter midsommar och jag är hur nöjd som helst.
Det har blivit mycket bad och sol och denna semester har jag bara varit, inte jagat sol och en massa måsten.
Varför jaga solen för att bli brun, nej det har jag lagt av med de senare åren.
Nu är jag tillbaka på jobbet igen och där är ganska lugn då de flesta barnen fortfarande är lediga men vecka 33 drar det igån på riktigt igen.
Jag kommer vecka 32 börja på en smärtrehabskola i Linköping på åtta veckor och den hoppas jag kunna hjälpa mig en del. Ja jag har fortfarande ont och jag har fått diagnosen Fibromyalgi och ett diskbråck i ländryggen.
Vissa dagar är extra tunga men jag försöker kämpa på....
Idag är det första augusti och man kan redan känna att luften är kallare på morgonen, snälla inte höst ännu är du snäll.
Vill fortfarande njuta av värme och sol och de härliga kvällarna på balkongen.
 
Ska försöka bli lite duktigare på att skriva här på bloggen men både min kamera och datorn har legat på hyllan nu ett tag så nu är det mest min mobil och Instagram som körs flitigt.
Vi får se om jag kan få in ett inlägg i morgon igen.
 
Kram och sov gott
Camilla Nilsson sa:

Då har vi samma diagnoser. Mitt diskbråck sitter dock i nacken. Kd har gått igenom allt det där för många år sedan och man lär sig leva med det. Låter hemskt, men man vänjer sig. Jag fick diagnosen 1997 så ett tag sedan. Kram

2016-08-02 @ 00:49:43 |
Anonym sa:

Åh så kul att du bloggar igen!😄🌺

2016-08-05 @ 21:01:31 |

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0