Blommor

Rosenskära
 
Som ni vet så älskar jag att fotografera blommor men nu börjar blommorna att blomma över ute i naturen.
På min balkong blommar det för fullt ännu i alla fall så jag plockade fram kameran även idag och fick till ett kort på min vackra rosenskära som blommar för fullt. Den har blommat hela sommaren med nya knoppar, ja en riktigt tacksam växt :)
Annars har det inte hänt så mycket mer än jobb och lite sömn i soffan när jag kom hem, min lilla hund bor hos min mamma på landet i veckan då jag jobbar så det blir inte ens en promenad, fy på mig.
Senare ikväll kom em granne förbi på en kopp te och en smörgås, alltid trevligt.
Nu är det dags för sängen, sov gott.
 
Kramisar

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0