Nu är hösten här på riktigt!

Göta kanal....
 
Ja nu är hösten här på riktigt och vilken underbar helg det varit med sol och härlig luft.
Det har varit en lugn helg för mig, mycket vila då jag behövde återhämta mig efter mycket som hänt den senaste tiden. Det var verkligen nödvändigt och jag har verkligen vilat, sovit, skogspromenader, varit ensam och tagit det lugnt.
Är så glad och nöjd att jag lyssnar på mig själv och säger nej till allt annat.....fast det kan vara svårt ibland.
Ikväll är det fullmåne såg jag när jag nyss var ute med hunden och klockan 04,00 ska visst månen bli blodröd och det händer inte så ofta. Funderar på att ställa klockan men sova behöver man ju också....ja vi får se hur det blir för ibland vaknar jag ändå vid denna tid och inte kan sova.
 
Kram och sov gott

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0