Baka baka liten kaka!

Kokosdrömmar.....
 
När jag känner mig rastlös och lite hängig då är det perfekt att slänga ihop lite kakor.
Hittade lite skvättar med kokos i skåpet och letade fram ett recept på kokoskakor, de blev platta men otroligt porösa och goda.
Veckorna rullar på, man jobba, tränar och träffar vänner. 
Ja det händer inte allt för mycket i mitt liv just nu och frågan är om det måste hända saker hela tiden, ibland vill jag det och ibland vill jag bara vara för mig själv.
Jag har förstått att jag är en vilsen själ som inte riktigt vet vart hon står i livet, ja det kan vara riktigt frustrerande :(
Jag känner att vid min ålder ska man funnits sig till rätta och verkligen njuta av livet, hmmm varför ska det nu vara så svårt??
Jag har så mycket att vara nöjd över men ändå gör jag mig illa hela tiden med tankar och ord.
Ett annat stor problem jag har är att jag lyssnar mycket på andra, jag tycker en sak och är ganska bestämd med det men sedan kan någon få mig att tvivla på mitt beslut eller min tanke, herregud jag är snart femtio år och jag vet väl själv vad som är bäst för mig....
Idag har jag haft en före detta arbetskamrat här hos mig, jättetrevligt att träffas och prata lite.
Ute denna måndag har det varit solsken men visst känner man att hösten är här, jag tycker om hösten :))
På lördag ska jag och N på bröllop och vi får hoppas att vädret visar sig från sin bästa sida även då, jag ska ju ha en ganska somrig klänning hade jag tänkt.
 
Kram för denna gång

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0