Balkongfix

Min lilla balkong.....
 
I helgen blev jag sugen på att fixa lite på min lilla balkong, pelargoner slängdes och några ljung fick flytta hit istället.
Sedan hittade jag några fina höstliga kvistar som jag satt i den lilla keramikkorgen, dessa har vissnat på balkongen såg jag nu....
Redan två dagar på denna vecka har redan gått, ja snart är det fredag igen :))
 
Ikväll får jag besök av min moster med man och vi ska äta en varsin räksmörgås hade jag tänkt, trevligt trevligt :)
Roligt att det händer något just nu kan jag känna, har varit mycket jobbigt och tråkigt som hänt den senaste tiden. Ibland undrar jag hur mycket man orkar???
 
Kramisar

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0