En varm och solig måndag

 Söta små blommor...
 
Idag har det varit så varmt och skönt ute igen, hoppas verkligen att det håller i sig till kommande ledighet.
Jag ska var ledig i hela fyra dagar, meningen var att jag skulle åka till min bror med fru i Stockholm men på söndag har jag en PT träff som jag inte vill missa.
 
Har även idag varit uppe och kollat på den nya lägenheten som jag ska flytta till så fort min blir uthyrd, känns bra lustigt att det skulle vara så svårt då det råder bostadsbrist i Norrköping.
Andra gången kändes det inte lika bra och jag drabbades av ångest som vanligt, herregud varför får jag ångest så fort jag gör något och vänder, vrider och funderar tills man nästan svimmar av utmattning i huvudet :(
 
Nu ska jag i alla fall försöka sova och inte grubbla för mycket, två arbetsdagar kvar och två hårda pass på gymmet innan det blir några dagars ledighet.....skönt :))
 
Kram och godnatt
 

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0