En regnig lördag!

En god frukost...
 
Idag sov vi länge min lilla hund och jag, ja 10.30 vaknade vi.
Ute öste regnet ner och lilla hunden gjorde inget intresse av att gå ut, jag fick tvinga henne ut och några droppar kunde hon nog släppa under ett träd innan hon sprang in igen. Min lilla söta loppa ♥
Har idag packat en massa kartonger, fick i veckan veta att min lägenhet var uthyrd redan till 1:a juni men fem dagar fixar man inte det riktigt på. så den 15:e ska jag lämna denna lägenhet, hoppas nu att jag gjort rätt men känner att saknaden av en balkong är stor så jag tror det blir bra denna gång, dessutom är denna lägenhet lite fräschare med vita köksluckor och trägolv i alla rummen.
Ja flytta är inte det roligaste så nu får det väl vara nog efter detta ;)
Fick ett tänkvärt ord till mig idag:
Gå inte genom ditt liv utan väx genom det!
 
Ikväll ska N ta med mig på en överraskning och vi har precis druckit vin, ätit ost, kex och jordgubbar.
Ja han kan ibland denna kille....vi får se vad som väntas senare ;)
 
Kram och ha en trevlig kväll alla fina

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0