Vårpromenad!

Vacker promenad.....
 
Igår var det en vacker dag, gick en härlig promenad runt Åbackarna med min illa hund.
Fick många fina bilder.
Kan dessvärre inte säga detsamma om dagens väder som varit grått och trist och förresten såg ni solförmörkelsen?
Efter dagens jobb åkte jag vidare till nästa jobb ett par timmar, ska nämligen jobba på Wijkagården ensam i morgon för första gången.
Behöver fylla ut mina 75 % lite då jag tycker att lönen blir nästan dålig för att klara sig.
Har förresten fått en lägenhet nu, en tvåa på Albrektsvägen. Jag får dock inte samma standard som jag haft de senaste åren men det är väl bara att vänja sig.
Plastmattor, gamla garderober. äldre köksluckor och jag vet inte vad ;)
Skit i hur det ser ut säger min faster, nu ska du läka och börja tycka om dig själv :)
Hon har nog rätt....
Känner mig trött ikväll så det blir lugnt framför tv:n och sedan tidigt isäng för att orka upp i morgon bitti igen.
 
Kramen
JUNITJEJ sa:

Åh, vad härligt!

2015-03-20 @ 19:06:21 | http://www.junitjejen.se

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0