Sugen på att påskpynta!

Lakritsägg.....
 
Nu börjar jag bli trött på att bo hos min vän, vill ha min egna lägenhet.
Är dessutom sugen på att inreda och göra fint, visst är jag orolig för dess standart men det måste gå och jag tror det kommer att bli fint till slut. Att det inte finns någon balkong gör mig också orolig men jag har ju den fina Klingsbergsparken utanför. Måste sluta att vara så orolig och framför allt så kräsen, jag har ett hem....mitt hem min borg ♥
På onsdag hoppas jag på att flyttlasset kan gå.....
Fortfarande är kroppen seg och slö efter detta virus jag har i kroppen men jag hoppas att jag är redo för jobb i morgon igen. I morgon har vi studiedag så det blir ganska lugnt med planering och sådant man inte hinner i vanliga fall.
 
Kramen
 

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0